Translate

subota, 8. prosinca 2012.

Zoran Zok Čavužić

SLUČAJNOJ PROLAZNICI

Znam da nikad nećemo
dobiti spomenik, ti i ja, no ne
žalujem zbog tog.

Ružni su spomenici, bili kameni il
brončani; postavljeni nasred trgova
gdje rulja viče i zbunjeno zuri u njih,
i golubovi slijeću bez pitanja, i kiše
ih miju iako znaju da ne mogu isprati
grijehe kojih su se nagledali.
I ne žalujem zbog tog.

Dovoljno je da nas pamte sobe naše,
i ulice kojima smo nekad zajedno koračali,
i jeftini bircevi, i slike naše, i ove pjesme
koje, ponekad, prije no što zaspim, krvare
iz mene.

I ne žalujem zbog tog.

Žalujem jer naše sobe su ostale prazne,
ulice sive, birtije sablasne, i, ne odlazi mi
se tamo bez tebe, a slike, kao da ih i nije bilo.
Ostala mi je samo ova pjesma...

A pjesma samotna i teška, raspala se
na dijelove i ne zna kamo dalje.

Pjesma baš kao i ja.

Nema komentara: