Translate

srijeda, 20. studenoga 2019.

Amina Buljubašić


POBJEDA

Gurnuli su me u ambis
s ljubavlju.
Barem tako
su to nazvali
a nisu znali
da najbolje,
cvjetam u letu.

I pad je bio
jak,
dovoljan da,
se u prašinu, pretvorim.

Ponikla sam
iz ugrušaka,
vlastitig pada.

A oni sto
su me s ljubavlju
gurnuli,
čudom su se čudili.

Kako iz čarobnog
leta,
još čarobnijeg pada,
ničem
u vlastitoj smrti.

Postoji i druga strana,
vrh
koji me čekao.

Korak naprijed,
nazad dva.
I tako
čitavu vječnost.
Umorna od
svakog pokušaja
od silnog navijanja
da mi je bolje
na dnu
nego na drugoj strani
ambisa.
Dohvatila sam
vec krvavom
rukom,
ivicu
koja slobodu
znaci.
Nigdje trava
nije bila
mekša
ni oči ispunjene
plavetnilom
novog neba.
Kao tu,
na početku
kraja.
Čula sam
glasove
s druge,
strane.
Zvali su nekog
koga više nema.
Procvjetati u padu
iz ugrusaka
vlastite smrti,
nije kraj.
Tek novi
početak
u susretu, vječnosti!!!

Nema komentara: