Translate

srijeda, 6. studenoga 2019.

Saša Radotić



OŽILJCI DUŠE                 2021.god

Večeras mi se samo plače,
umorna sam od vječite borbe
sa tobom i ovim životom
koji nema nimalo milosti za mene.

Pustila sam te u svoje srce
i dopustila sebi da se zaljubim,
umrla sam od silnih pokušaja
da nađem put do tvoje zaključane duše.

Želim biti sama večeras, u tišini,
obući crnu haljinu za mračni bal,
hladno mi je u ovom mrtvom tijelu,
crni anđeo pleše sa mnom zadnji ples.


Miris određenih sjećanja truje dušu,
kada pomislim da ih više nema,
one me povrijede jače nego prije,
vrištim bol koji osjećam u sebi.

Držao si me u kavezu sve ove godine,
padala sam preko ruba litice bezbroj puta,
zabijao si mi nož u srce bez osjećaja,
smrt je samo olakšanje koje trebam.

Ožiljci duše na raspelu ludila,
udišem zrak zatrovan mržnjom,
smijem se, a zapravo plačem,
izgubljena u ovom prokletom bezdanu.



TRIOLOGIJA PROTIV NASILJA NAD ŽENAMA 2019.god

PLOD GRIJEHA

Bila si lijepa i zaljubljena žena,
a on se ponašao poput kretena,
u tebi je tražio greške i mane,
na tijelu tvom je nizao rane.

Htjela si samo da te miluje,
a on odlučio da te siluje,
lancima te vezao i tukao,
svaki put kada bi pukao.

Vuče ga alkohol i droga,
onda izigrava Vraga i Boga,
za sve ono što ga u danu sjebe,
on krivicu prebaci na tebe.

A ti nemaš kome da se izjadaš,
trpiš to u sebi i propadaš,
svi gledaju pravo i vide samo sebe,
nitko nema razumijevanja za tebe.

Na tvom licu nema smijeha,
ti u sebi nosiš plod grijeha,
nikom nije stalo i nikog se ne tiče,
što u tebi živi to malo biće.


ONA

Ona ne pamti milovanja,
ona pamti samo sranja,
dane bez radosti,
samo tugu i gadosti.

Ona ne vidi sunčev sjaj,
ona vidi samo bolan kraj,
ruže što ne mirišu,
već samo patnjom uzdišu.

Ona ne osjeti nježne dodire,
ona osjeti grube ruke kada je udare,
skrivena u kutu od pogleda
i tužnog životnog nesklada.

Ona ne čuje lijepe riječi,
ona otrovom dušu liječi,
sva ljepota u pjesmi mrije,

nikad sretna ona bila nije.



BUDI HRABRA I RECI DOSTA        

Htjela si samo nekog tko će te voljeti,
nisi znala da će ta ljubav boljeti,
imala si snove i htjela ih ostvariti,
on je ispao kreten, sve je uspio pokvariti.

Vremenom se on pretvorio u stranca,
dobila si lošeg muža, propalicu i pijanca,
nikada za tebe on nije mario,
više te je puta i prevario.

Budi hrabra i reci dosta,
uzmi to malo što ti od života osta,
nije on tvoje ljubavi vrijedan,
neka mu ostane taj život bijedan.

Željela si samo to ljubavi malo,
ali njemu ni do čeg nije bilo stalo,
on bi te tukao, bacao i vezao,
samo bi se s'tobom bezobrazno zezao.

Za njega si bila jedno veliko ništa,
on istu traži u čaši gemišta,
srce ti lomi kao santu leda,
ni malo topline niti nježnosti neda.

Budi hrabra i reci dosta,
uzmi to malo što ti od života osta,
nije on tvoje ljubavi vrijedan,
neka mu ostane taj život bijedan.

Nema komentara: