Translate

utorak, 12. studenoga 2019.

Simbad Hadžić


UGAŠEN ŽIVOT

Već odavno prigušeni
bolni jauci žene su prestali.
Ne čuju se više, izgubila je snagu
za plakanje, snagu za život
udarci su je pobijedili.
Djeca u svojim sobama plaču,
dozivajući majku shvaćaju da
je posustala.
Udarac je ponosan,
stoji iznad nje i bezobraznim osmijehom
gleda situaciju.
Kćerkice dolaze buditi majku,
on ih psuje i gura
jedna je dobila i šamar.
Curica zove baku.
Što je dušo,
tata je opet imao loš dan na poslu?
Ne bako, danas nema za cigarete
i pivo.
Opet je udario mamu?
Da bako, opet,

ali ovaj put je mama izgubila.



DAN KAD SAM SILOVANA

Samo me je par centimetara djelilo do
Teške porculanske vaze kada si bio na meni
Kad si počinio zločin
U mozak i srce mi urezao bol
Zbog koje ću zauvijek lose sanjati

To će biti dan kada sam trebala biti sretna
Zadnji dan moje sreće pamtiti ga nitko
zasigurno neće  jer od boli ove nema veće

Nisam te poznavala
Niti znakove ti davala
Sto se tad u tvojoj glavi zbilo
To je samo neki drugi nivo (ludila)

Ritual mi je postalo plakanje svaki dan
na sat kad si ubio sve u meni  uništio me
Sve mi se vraća i zaborava nema samo ti si na
Žalost u mojoj glavi tema

Imaš i ti djecu razmisli malo
Koliko ti je i do njih stalo
Takva oca ne trebaju
Radije ćemo reci da ga niti nemaju

Evo to se vrijeme opet bliži
Suza preko suze pada
Misao osjećajima vlada 
Samo nada ostaje da će ipak biti nešto
Od Hrvatskog sudstva da pustiti neće gada
Ne želim da još netko strada.

Nema komentara: