Translate

subota, 30. studenoga 2019.

Vladimir Halovanić




ZLOSTAVLJAČ                         2019.god

Ne dajte boli da se širi,
neka ljubav iz vas zrači ...
Što će nam oni ružni maniri,
što ih imaju zlostavljači?

Tužni su to i jadni ljudi,
svoju bolest nasiljem liječe.
Ono za čim zlostavljač žudi,
normalne ljude boli i peče.

Kukavički zlostavljač živi
i svakoga dana trune iznutra.
Ako ga štitimo, sami smo krivi,
jer i nas može napasti sutra.


LJUBAV                                     2019.god

Draga mama,
upoznala sam zlostavljača,
baš mi je lijepo živjeti s njim.
On je tužan zbog moga plača
i stalno želi da ozdravim.

On mi se uvijek ispričava
i ja mu opraštam, jer je moj,
a to što sam često plava,
zahvaljujem ljubavi njegovoj.

Rado bi ga dovela kući,
jer on voli da ga časte.
Rekao je da me neće tući,
dok mi ne zacijele rane i kraste.

Nema komentara: