Translate

srijeda, 20. studenoga 2019.

Majda Zukić



SPAŠAVANJE IZDVOJENOG                   2023.god

Čitaj me drhatom glasa mi tihog,
slušaj me šutnjom očiju mi mutnih,
očisti mi osmijeh i dodaj mi vihor
namiriši smrad iz usta teških, tupih.

Kaplju Sunca ukradi, smis'o mi osunčaj,
slatki gutljaj rijeke u slano more saspi,
otkini me od života, u svjetlost me zaključaj
želju umnog mira u vene mi raspi.

Izdvoji me tako iz željeznog trnja,
u pamuk umotaj i prešućenu želju
izdvojićeš se tako ti iz muškog mulja,
što skromnu žensku nježnost, grubim mozgom melju!


"BODEŽNI   ŠTIT"                         2019.god

A trebalo je samo da mi budeš štit;
Kovanim riječima, željeznim, čvrstim,
stavove mehke od grubih mi krit',
čelo mi ravnat' da ga ne mrštim.

Sva tamna nebesa da posvijetliš migom,
grmljavinu smanjiš na volume nula,
slovo ti izgovoreno da bilježim knjigom,
i posadiš klice od tijela mi truhla.

Ali ti si streljivo okrenuo meni,
pamučni baldahin spalio si dahom,
sa grimasom šejtana, rekao mi : svehni,
mačem siječeš želju, štit sad smatram krahom.

Nema komentara: