Translate

ponedjeljak, 11. studenoga 2019.

Ana Bilić

TEBI                                      2021, god

Bio si sve što sam tražila, 
Sve za čim sam tragala 
A onda si sve to spalio 
Samo jednim udarcem. 
A ja ovako nevjerna 
Izbodenog srca 
I prožeta bijesom 
Još uvijek te slavim 
I kitim ti oltar cvijećem 
Koje će i onako uvenuti 
Kao i ovo malo nade u meni. 
Kad glazba utihne, 
Pogasit ću svijeće 
Nemirnim duhom 
I odlučiti da te ovaj put ne volim. 
Jer vidjela sam jučer 
samo mrak u tvojim očima od leda, 
Prezir i mržnju. 
I zato ću kad glazba utihne 
Odlučiti da te ovaj put ne volim.




PROGLASILA SAM SVOJU SMRT        2019.god

I doći će opet dan
Kad će se pojaviti moj lešinar
Da po bezbrojiti put
Otrgne komadić mene.
Ali neće me naći
Jer ja sam pobjegla u svijet
Noseći svoje breme
Samu sebe
Kao svog najvećeg krvnika.
Pobjegla sam od same sebe
Kako bih negdje drugdje
Otkrila svoju istinu.
Kako, kad nema istine?
Kad su moje oči još uvijek
Ispržene od suza,
Kad još uvijek
U njegovom takozvanom voljenju
Nisam spoznala tko sam.

Nema komentara: