Translate

ponedjeljak, 24. studenoga 2014.

Snježana Momčinović


NIKAD VIŠE

Volim te, kažeš da voliš i ti mene
Tek sa svakim udarcem moja ljubav vene....
Volim te, često zamišljam da me nema
Dok te promatram pravim se da sam sjena,
Da sam sjena na zidu nevidljiva tvom oku
Volim te i dalje, krvava i u šoku.
Niz leđa prolazi mi jeza,
Osjećam se k'o u filmu „Breza“
Kotrljaju se suze što bole
Drhtave ruke tvoju milost mole.
Volim te, ti ne kažeš ništa
Na tvom grobu moje lice blista.
Zadnju svijeću danas ću zapaliti
i Bogu što me spasio time  zahvaliti.


OSLOBOĐENJE

„Oprosti, žao mi je,
neću nikad više“ –
Kažeš,
a lažeš,
i misliš da buket ruža
sva zla briše.

Sve cvijeće svijeta
možeš mi nabrati,
Kao milion puta do sada
i dalje ćeš lagati,
Masnice ne liječe
dva tri cvijeta,
Pobjeći ću od tebe,
na kraj svijeta...


Nema komentara: