Translate

utorak, 4. studenoga 2014.

Ninoslav Žagar


ISPRED KRISTALNIH PREDVORJA


Duboko usred korijena drhtala je zemlja
Jecao je nježno besprizorni grad
Nisam bio usamljen, pričao sam sâm
I kao da pjevam šaputao u zrak

Tup odjek vojničkih čizama dijelio je sat
Držao sam se čvrsto šankovskih statura
Psovao kroz zube, proklinjao gdje sam
A neki me bog tjerao da razmišljam

Još jedna noć pod istim plaštem
Orošena lica garde ubica
Dvostruka igra nevinih
Još jedan dan u istoj boji
Orden za hrabrost
Izgubljena titula

Gledao sam kako plaču heroji
Gledao sam kako gube najjači
Ne vjeruj u priče, stari
Lako je poslije pričati
Ni ti
Ni ja
Nismo ovdje da promijenimo svijet
Naše je da kažemo, da pokušamo
Oni će suditi

Mnogo puta sam gubio
Mnogo puta padao
Cijena velike pobjede je iskustvo
Plaćeno mnogobrojnim porazima
Čvrsto - bez koraka nazad
Važno je imati veliko srce
Plaćati do kraja

Narod voli krv
Oči na dlanu
Narod voli da vidi kako moliš
Oni nas dižu
Oni nas gaze
Složno pljuju po prolivenom znoju
I sve to
Ne vrijedi više od bačene ulaznice
I piva kojim gase žeđ u predahu
Važno je imati veliko srce
Do kraja
Oni će suditi

Pomozi da ustanem lijepa Natalie
Posljednju noć pred osudu
Ne kvari istinom moje sanje
I sama pomisao na platonsku ljubav
U meni budi požudu

Povedi me niz pustu obalu
Ispred kristalnih predvorja beskraja
Ni ti
Ni ja
Nismo ovdje da promijenimo svijet
Naše je da se volimo

Nema komentara: