Translate

srijeda, 26. studenoga 2014.

Renata Mrsa

 SAMO VI MOŽETE ZAUSTAVITI NASILJE

ako se po jutru poznaje dan, onda se i po početcima može predvidit kraj
nasilje nad ženama, počinje njihovim prvim omalovažavanjem, prvim uvridama,
prvim gaženjem dostojanstva
počinje s prvim ovco, kucko, nesposobnjakovićko, droljo
ma kako završi s volim te, stalo mi je do tebe, ti si meni sve,
nažalost žene brzo zaborave ovo prvo, opravdavajuć ovim drugim
i tako čine prvi korak, bespovratni korak u sumrak svog života...
ono šta ih tamo čeka prvo je povlačenje za kosu, prvo guranje, prvo bacanje, prvo udaranje
ono prvo postavljanje pitanja same sebi mozda san sve ovo zaslužila,
ipak je od muškarca, mog muškarca koji me voli, kojem je stalo do mene, kojem sam sve
tog trenutka započinje užas, al užas iza zatvorenih vrata, užas skrivan od javnosti,
užas koji se boji zatražit pomoć, užas koji sve brze korača svom kraju,
kraju koji kažnjava žrtvu, a ne nasilnika...bolnicom i teškim ozljedama,
zatvorom, nerijetko i smrću
ŽENE, probudite se
to su stvari koje se nedešavaju samo nekom drugom
znajte pripoznat i osjetit po jutru dan, po početku kraj
samo vi ste te koje možete ne reći STOP nasilju nad ženama,
nego doista i ZAUSTAVITI nasilje nad ženama...

1 komentar:

Unknown kaže...

TO je TO! BRAVO!

STOP nasilju prema ženama i svakom drugom obliku nasilja!