Translate

ponedjeljak, 24. studenoga 2014.

Marica Mihac


LAŽ                                        2022.god

Lažu nas
Kad kažu da nas vole
Umjesto zagrljaja
Šetnji ruku pod ruku
Kad nas zlostavljaju
Ponižavaju
Omalovažavaju
Kad nas tuku
Kad postanemo krive za sve
Njihove neuspjehe
Ljubavnice
Pijanstvo
Umjesto osmijeha
Noseći modrice
Slomljene ruke
Noseve
Krvave
Ponižene
Zgažene
Odbačene
Svi kao da viču sama je kriva
Da kriva je jer je još uvijek živa
Tko je razumije tko vidi njezine boli
Gdje je onaj što je rekao da je voli
Laž
Da sve je bila laž i obmana
Njemu je tek igračka trebala
Trebala mu je sinove rađati
Trebala je svima ugađati
Zadnji atom snage ona mora dati
A nitko ne vidi koliko pati
Kad mrtva bude i tad će da joj sude
Što je bol svoju krila
Što nije pomoć tražila
Ali znala je ona da sve je laž i obmana
Voljena da nikada nije bila
Bila je tek igračka
Bila je tek robinja
Njezinu bol ni suze nisu vidjeli
Al mnogi su joj besramno sudili
Dok o njoj ništa nisu znali
Do laži koje su o njoj pričali



OLEANDER                          2016.god

BIO SI MOJ NAJDRAŽI CVIJET OLEANDER
LJEPOTA BIĆA TVGA ME OPIJALA
DUŠU I SRCE MI GRIJALA
OPIJENA ČEŽNJOM OKUSIH OTROV
JER TI LJEPOTA TEK ZA OĆI SI BIO
A OTROVA LJUTITOG OTROVA UBOJITOG
U SEBI TI SI PREVIŠE KRIO
ZBOGOM OLEANDERE MOJ
ZBOGOM NAJDRAŽI CVIJETU
VRTOVE NEKE DRUGE KRASI SVOJOM LJEPOTOM
AL ZBOG TEBE JA SE DIJELIM SA ŽIVOTOM



TEBE SAM VOLJELA                   2014.god

TEBE SAM VOLJELA
BESKRAJNO TE ŽELJELA
NA TEBE PONOSNA BILA
DJECU SA TOBOM PORODILA
MISLILA SAM ŽIVJET ĆE VJEČNO

Nema komentara: