Translate

petak, 14. studenoga 2014.

Katarina Kos -Velić

POKUŠAJ                    2022.god

Kada umisliš da voliš 
i da si voljena žena 
sanjaš svoj san, 
no sama pokušaj 
otvoriti širom oči 
istinu pogledaj, 
a ne laž, znam, 
srce te vuče, 
još ljubavlju kuca 
za čovjeka voljenog, 
djecu i dom što gradiš ga, 
čuvaš već godinama, 
kad zauzvrat 
dobiješ mrvicu sreće 
slomljeno srce 
u tisuće sićušnih komadića 
možda i pokoju modricu 
ispod tvoga snenog još oka,
pokušaj pobjeći 
glavom bez obzira 
grlom u jagode 
i ne boj se na svijetu ovome 
nećeš ostati sama 
tamo gdje si se dušom razboljela 
vlada čemer, jad i tama 
sreća te čeka 
na drugoj strani života 
spoznajom greške 
i srčanih halucinacija 
postat ćeš, razumom vođena 
iscjelitelj sopstvene duše 
darovateljica zdrave ljubavi 
svjetlom okupana, 
pokušaj, molim te 
i ne boj se nisi sama.


NADA POSTOJI                  2020.god
 
Tisuću puta,zašto
tisuću puta,zar ja,
a nigdje odgovora
desetljećima,
prva psovka
prvi udarac
sve vodi u nedogled,
a tebi,meni,njoj
ruši se cijeli svijet,
zar ja sam nitko
zar ti si zgaženi cvijet
zar ona je ukaljano blato
zar bola na duši toliko,
a počelo je s ljubavlju sve,
godine prolete u mahu
stasaju i djeca sad već
usamljena ,zgrčena
s bremenom na duši
u rukama grči vjenčanicu nekoć bijelu
isuviše njime okaljanu
kao udovica crnim velom
vec presušile suze njome briše,
kad je prošao život taj
rosa sa cvijeta već svela je
da joj se barem jednom još
mladost ta vrati bar na tren
nikada više u patnji i bolu
svanula zora ne bi kraj njeg',
podigni pogled ranjene srne
uspravi pokret spremna za let
nikada kasno nije za sreću
nek zaborav donesu
suze sto lile su isuviše već,
za tebe,za mene,za nju
postoji nada u bolji svijet
ljubav što bolom jednom se piše
zamjenit će ona što sve izbriše.




SAM SVOJA ŽRTVA                  2018.god

Oprostih ti stotinu puta
sa nadom u bolje nam sutra
zbog djece,doma i nas
dok ne izgubih sebe
skoro u smrtni mi čas,
ni tada bio uz mene nisi
utapao svoju bol u čaši ti si
prodao sebe ,ispio iz mene
kao na slamku
svu radost života
za utjehu sebi,za tvoj spas,
a gdje ja sam tu bila,
zar samo dvostruka prikaza
memljiva jutra i izmaglica ti
u ispijenim zjenicama
dok si zaboravljao
više pola svoga života
kao bijedna lutajuća kukavica,
al" ja trezveno pamtim
svaku sitnicu koju činio si
meni na bol
kuneći se da sve je nesvjesno
i da nisi htio to,
žao mi je što vraća ti se
kao bumerang u lice sad sve
ja sam pobjedila i samu sebe
sačuvala razum svoj,kuću i dom
jer na kraju dobiješ
baš ono što zaslužuješ
i žanješ baš ono što posiješ
na poljima pustoši svoga života
ti postaješ sam svoja žrtva.



ŽENA                                           2017.god

Pogledom joj tražiš  u očima
davno izgubljeni sjaj,
ne pali se njeno srce kao lampica
na jedan, dva, tri
pucketanjem prstiju
ili na mig tvoga oka zavodljiva,
dodirom očekuješ
drhtaj iz prošlosti
onaj prvi kad bila je slijepa od ljubavi,
a davno nestao je, znaj
sa prvom suzom isplakanom
kad očekivala je  nježan zagrljaj
svog junaka
kome se dušom zavjetovala,
a zauzvrat dobila samo truli zadah
iz poganih usta
i shvatila da njena ljubav
samo  je  utopija,
stislo joj se srce u grudima
namah zastalo
od nesnosne te spoznaje,
ali žena se uvijek iz pepela podigne
jer ona sama po sebi je
zrno ljubavi
što svijet ovaj rađa
iz svoje utrobe
i drži ga na svome dlanu
samo iz ljubavi.



DRHTI SAMO OD LJUBAVI                  2014.god

Znam te ženo od kamena
pitaš se gdje je ljubav nestala,
čvrsto stojiš na nogama,
a duša ti jeca,ranjena,
možda si domaćica,intelektualka,glumica,
a drhtiš pred njim kao list na vjetru,
savijaš se kao suha grana
da sačuvaš ono što gradila si godinama,
svoj dom i ognjište,
oko stola djecu sakupljala
sve od sebe ti si dala
novim danom vodila te nova nada,
znam da prošle su godine,
a ti si šutke sve otrpjela,
puta ni izlaza nisi drugog vidjela,
mnogo boli pod kućni otirač sakrivala
jer si se sramila
svog života i tuđih osuda,
prijekornih pogleda
jer kao i uvijek mnogi će reći-
žena je za sve kriva,
obrisat ću ti suzu ženo,
obriši je i ti meni,
zajedno ćemo sagraditi spomenik
svakoj toj ženi
barem u pjesmi,
samo ne dozvoli da ti dušu zgazi
nju mu nedaj ni po kojoj cijeni
ti stostruko si vrijednija od tog
uzdigni se iznad svega tog,
a znam da za sebe ti si tako malo htjela,
tračak sunca u danu
malo sreće na oblaku
i pred njim drhtati,
drhtati samo od ljubavi.

Nema komentara: