Translate

četvrtak, 20. studenoga 2014.

Andreja Šinkec Hrabar


Žena koja Život meni znači!  2023.god

Žena
jutrom kad se probudim pored mene ona sjaji
svojim mirisom me omamljuje
doručak fini pripremi.

Žena
koja Život meni znači,
svojim pogledom isprati me,
dobro jutro poljupcem zaželi,
nježnim dodirom tijelo probudi
i večer jedva stiže
da joj u zagrljaj pohrlim.

Žena
zelenih očiju
kovrčave kose
meni u misli stalno dolazi,
polako se trgnem
njezine ruke
oko svojeg vrata poželim često.

Žene
srećem pored sebe
tijekom dana
užurbano gledaju na sat
kao da nekud žure,
ja u tim trenucima
poletim, cvijet uberem
korakom požurim
da me dugo ne čeka,

Žena koja Život meni znači !

Žena
dal´ sve to je san ili java
pitam se ja, ja koji o njoj sanja ili javu ima
ja, ja i ja koji s njom Život dijelim
u snovima il´ u javi
jer ja i uvijek ja,
njezino muško, njezino izabrano Srce
nisam uvijek bio, znate, dobar
ja i samo ja.

Ženi koja Život meni znači !

  


*tišina noći*                2022. god

Ostavite me u tišini
mojih osjećaja i snova

tamo daleko
u noći koja snove je odnijela

raspršila osmijehe
u staklene bobice

korake skrivene stvarale

tortu okusa
boje rumenog vina

omotane bijelim šlagom
koja je ugriz čekala

drhtajući
pod kišom
tupih zvukova

dok ruke na prsima
branile su se

čekajući

dozivajući
moje srce
u obranu

bježeći

nadajući se da će
vrata donijeti spas …

p.s.
(slike budućnosti
na zidu su ostale
prašina nije se skupila

pauk je mrežu spleo
buba maru pustio
leteći
sreću je novog oblika stvorila)


NEMIR MISLI 2021.god

Moje noge gurnuo si niz stepenice
kako bi se ti lakše kretao
Moje ruke si zavezao
kako bi ti lakše otvarao boce
Moje oči si ocrnio
kako bi tvoji pogledi ljepši bili
Moje uši si ponorom grubosti ispunio
kako bi ti smijati se mogao
Moja usta si tugom okupirao
kako bi ti pjevao mogao
Moj um htio si poniziti i u ponor baciti
kako bi ti jači i hrabriji bio,
Rane koje si napravio
ostale su i teško je bilo
ali
Moj um se borio dok si ti likovao
i jednom je reklo dosta
sada kao feniks
vraćam snagu
jer ti si potrošio svu municiju zla 
i nanošenja boli.


SLOBODA LJUBAVI       2018.god

Sloboda tebi
Sloboda meni
Sloboda
ženskog roda
bez obzira na rod i spol
svatko na nju pravo ima.
Rasprave se razne vode
Sloboda
što je, u kom obliku pokazuje se,
kako ostvaruje se,
u Ljubavi
kako jedan drugome je dati
granice gdje povući
da se međusobno
Sloboda ne uguši
Ljubav u Mržnju ne pretvori
Voljenje bijesnu zvijer ne stvori.
Tanka je i nevidljiva ta linija
Dal' Sloboda u Ljubavi i Voljenju
tebi, meni
pravo daje
utjecati na promjenu osobnosti.


DEMON             2016.god

Demoni, demoni
svugdje oko mene!
Ne to nisu demoni
to  Ruke njegove
umjesto Nježnosti
grubost tijelu dijele.

Kažu svako jutro
dobro jutro,
a moja jutra sjetom počinju.
Na obzorju izlazak Sunca
toplinu dana nagovještava
a Srce moje
hladnoćom se napaja.

Zar oko mene
Demoni zaista postoje?
Djetinjstvo sretno je bilo
budućnost se tkala
baršunastim snovima,
Ljubav me uskoro zagrli
ali mi i  Slobodu ukrade

Umjesto slatkoće drhtaja
tamni dio ljudskosti donio.
Bježala sam od takvih dana
Demon u njemu
zarobljenu me držao
nitko nije znao
kako udarci bole,
riječi grubosti misli mi truju
tijelo moje prohtjeve Demonske podnosi.

Pokušala sam Demonu pobjeći
kroz otvor prozora
poruke za pomoć slala
dok svi su me tražili.
Demon je
tijelo moje lomio
lice ostade sjena
misli nestadoše
jedino ruke
uspjele su krvlju vena
na zid uklesati
Demon oteo me,
pravda ga stići treba.

Pronašli su je
Tijelo Anđelima predali
te ružu u vrtu
kao znak
Hrabrosti posadili,
a Demona zauvijek
Duhovima pravde predali.



VJEČNOST                         2014. god

Pod nebeskim svodom
srela sam oči plave
pamet su pomutile
uzdah je pao,

večera na stolu
ugodni razgovori
poljupci strasni
drhtaji tijela
mjesecima na mjesečini
zauvijek u dvoje

lepršava haljina
sniježno bijela
svilenkasto odijelo
nagovještavali su
vječne osmijehe
i zadovoljne dane

zora je svanula
sunce je zrakama
sobu osvijetlilo,
oči tugom su obasjane,
modrica ispod oka
a pogled prema nepostojećoj
točki na zidu

misli prema svijetu
anđela zazivaju,
protiv svakodnevnih tragova
od noćnih tupih udaraca
i teških NJEGOVIH riječi
zbog osobnosti
i mojeg lošeg odgoja,
neukusno obučena,
ručkova bezukusnih
i zagorenih

nastojala sam godinama
zatomiti blagim osmijesima
tu neizmjenu tugu i bol
u njemu probuditi
nutarnju ljepotu vanjštine

ipak shvatih
čovjek sa fizičkom ljepotom
bez tragova
ljubavne duše i topline,
poštovanja,
prihvaćanja moje osobnosti,
tjera me u ponor
u tupost i jecaj
u gnjev i mržnju,

javila se želja za bijegom
ispod humka
jesenjeg žutog lišća

sada sa anđelima
u tužnom osmijehu
promatram na zemlji
ljubav svoju
kako luta u potrazi
za izgorjelom večerom
zaustavljajući
žene slične meni.


Nema komentara: