Translate

ponedjeljak, 17. studenoga 2014.

Marcela Ivančić




FENIKS                        2023.god

pokušali su mnogi
slomiti moja krila
oduzeti mi slobodu
skinuti osmijeh s lica
ubiti "žar" prema životu
potaknuti mržnju
a ubiti ljubav
unijeti tugu u moje oči
navesti me na krivi put
na put bez morala
u svijet beskrupoloznih ljudi
nisu uspijeli
zašto?
zato jer ja nemam cijenu
moj putokaz je SAVIJEST

Volim vas

POGLED PREMA GORE 2022.god

Pogledaj prostranstvo neba
Pogledaj zvijezde kako šire toplinu i svijetlost
Osjeti spokoj u duši i osvijesti dijete u sebi
Pogledaj ljepotu u svojim očima
Osjeti svoju slobodu postojanja
Osjeti dodir vjetra na svom lica
Osjeti njegovo milovanje
Osjeti tu bezuvjetnu ljubav
Osjeti male, bijele pahuljice kako ti dodiruju
Pramenove i loknice tvoje kose
Otvori se prema Svijetu
Živi punim plućima, osjeti svaki treptaj
Srce uključi i slušaj tišinu
Ljubi, samo ljubi....
Ljubav je lijek protiv svog zla
A najviše ljubi samoga sebe
Teži dobroti, umjerenosti i hrabrosti
I za kraj....
Život je lijep  


PROLAZNOST VREMENA      2021.god

Uživaj u ovom trenutku
Sada i ovdje
Osjeti povjetarac na svom licu
Uživaj u tom milovanju
Jer i ono ce proći
I nikada više neće biti isti
Slušaj izgovorene riječi
Jer i one će nestati
Osjeti i kišu
Uživaj u njenim kapljicama
Jer one ti pričaju na milijun načina
Osjeti dodir koji se nikada
Neće vratiti
Uživaj u svakom momentu
U svakoj sferi svog života
Momenat je samo djelić sekunde
Osvijesti ga....

VOLJELA BIH DA JE SVIJET SIGURNIJE MJESTO  2018.god

Bila sam dijete i bila sam sretna, voljela sam svu djecu oko sebe. Smijala sam se bez straha i plakala kada sam bila tužna. Nije me bilo strah pokazati svoje osjećaje.
Svakim danom, mjesecima i godinama što sam više upoznavala Svijet oko sebe
i ljude u tom Svijetu, postajala sam zatvorenija. Malo je dobrih ljudi, ne vide u nama ljepotu. Ukazuju nam na mane i nedostatke, bili oni realni ili izmišljeni. Svijet oko nas i pojedinci u njemu "zlostavljaju" nas riječima, postupcima i dijelima. Ljudi oduvijek žele uništiti nešto lijepo, čisto i netaknuto. I tako pomalo godinama iz dana u dan, gubimo svoj identitet. Postajemo zapravo onakvi kakvima nas Svijet vidi. Ako imamo "malo sreće", uz to volje i snage da osvijestimo da smo se izgubili na svom životnom putu, ulovit ćemo se u "koštac" sa Svijetom.


Ponovno ćemo korak po korak upoznavati sebe i slagati se poput mozaika. Možda, uz puno truda i znoja shvatimo bit svog postojanja.


SVETICA I KURVA                                 2014. god

Postoji li išta ljepše od žene
Njeno gipko tijelo
Kao da ga je kipar
Oblikovao
Svojim golim rukama
Njena kosa
Poput
Najljepših anđela
Očiju poput neba
Ili
Kestena
U jesenskim krošnjama
Pogleda
Uplašene srne
Ljubav je njeno ime
Povjerenje je njen štit
Vjera je njen oklop
Majka, ljubavnica, kurva
Sve je to ŽENA
Trenutak je dovoljan
Da sumnja
Otvori put
ZLIKOVCIMA
Mantrom "Ja sam boginja"
Žena pobjeđuje
SVIJET.
Volim Vas


Nema komentara: