Translate

ponedjeljak, 24. studenoga 2014.

Josip Lakušić, Joza Bebrinski

DOLAZIM                      2023.god

Probijam se
kroz kapi kišne
u obliku tišine,
na valu sreće,
hitajući kroz
maglovite tmine,
noseći na licu
osmijeh.

Čekaj me,
u zagrljaj
primi me,
ne obaziri se
na vrijeme.

Ni oblaci,
ni kiša,
ni meko
slavonsko blato,
ne priječe mene
da dođem
ljubiti svoje zlato.


KAD POMISLIM                        2022. god

Kad pomislim
da te nemam!

Ne bih bilo uspomena,
ne bih bilo tajnih želja,
nit u srcu tvom veselja.

Ti bi bila samo žena,
u vrtlogu neshvaćena,
zbog ljubavi koja pati.

Tko bi mog'o to da shvati ?

Kad pomislim
da te nemam!

Ti bi bila samo žena
koja ovim svijetom luta,
kojoj fali čvrsta ruka.

Da te stisne nježno
i još voli neizbježno.
S'tobom, da u korak ide
ljudi, da te sretnu vide.

Da te nikad
ne ostavljam samu,
kako noću tako danju.

Kad pomislim
da te nemam!

U sjećanje da te spremam.
Čujem jecaj hrabre žene
koja tajno voli mene.

Ne dozvoli, da postanem
dio uspomene njene,
brižne žene koja treba mene.

U vrtlogu , kojeg život vrti,
nemilice vrti sve do smrti.

Ni pomislit neću da te nemam.
Ženo, ja i tebe trebam,
neka život svoje vrti.

Ti ne jecaj,
voljet ću te, sve do smrti.


VRISNI VRISKOM                     2019.god


Ti što šutiš u duši se ljutiš
ništ ne pripovidaš, rane vidaš.
Ti što šutiš, suze kriješ više se ne smiješ.
Modrice farbaš čemu se nadaš?

Bol trpiš u krugu se vrtiš...
a kad padne noć otkrivaš lice
plaho milujući modrice i proklinješ sudbinu, mladenačku želju jedinu.

I ljubav, koja je snivani san
i onaj dan kada je nada uskrsla,
dotaknuvši ljubav trpiš bol
što tvori tvoj očajni krik zauvik.

Zatočena u tmini predrasuda
okovana lancima zla cjediš suznu kap,
ne spavaš miluješ mrak...
...darovala si mladost za sreću, radost
a gle sama u suzama?

Ti što šutiš,
suze kriješ više se ne smiješ,
vrisni ne ćuti, pisni nek te čuju
oni što u ljubav vjeruju.

Vrisni vriskom osjeti ljubav stiskom,
zaslužuješ bolje samo je do tvoje volje.
Život ima čari muku zaboravi.
Pusti krik pobjedi bol zauvik!





SVILA                              2018.god

Nasmijana sjajna
meka poput svile, bajna!

Nestala mladost,okopnila radost.
klečiš i moliš svega se bojiš.

I gledam te, takvu u dronjcima
vezana si okovima i lancima.
Sputana do bola, uplakana  u suzama
a nekoć si bila mekana ko svila.

Zvao sam te mila.

I onda su s tobom upravljali,
osjećaje ubijali, snove krali.
Ljubav svilenkasta, željena
netaknuta ušuškana u nama.

A onda, munja, grom i lom.

Unakaziše tu ljepotu, zlom na dobrotu.
Ne ljubavi! Nego, ego nek se slavi,
nisu svilo moja, tebe meni dali.
Prohujalo vrime s njime i oni nestali.

A ti lutaš sama u suzama.

Pogled kriješ više se ne smiješ.
Haljine ti poderane, dani puni tame
a na licu, šminkom kriješ  modricu,
gušiš krik, u jecaju bola, svilo moja.

Nasilje je tvoje breme, bez ljubavi
život vene, vene, vene...

Zvao sam te mila
ostala si moja svila.




PUPOLJKU PRPOŠNI             2017.god

Anđele moj, dušo duše moje.

Grlim te u svitanje ove kišne zore,
snagu ti šaljem, sebe ti dajem.
Nošen lahorom, mislima te grlim
svu tvoju napast mrvim.

Želim poput klice
razbiti površinu pokorice
koja te obavija, steže ubija..
...tjeskoba te proganja.

O ljubavi moja divna
evo hitam do tvojega krila.
U dušu me smjesti svoju
odagnat ću tugu tvoju.

Poput klice, probit ću pokorice,
iz nutrine  ozarit  ću tvoje lice.
Ko korijen hranit ću te moćima
želim  sjaj, caklinu u tvojim očima.

Znaš  ljubavi moja pupoljku prpošni,
tu u tvojoj duši mir se ne ruši.
Tud  bit ću  tvoj spokojni san
čvrsti  vez u noćima bez sna.

Želim iz nutrine tvoje
povesti te u spokoje,
odagnati sve nevolje.
Anđele moj, dušo duše moje.

Pupoljku prpošni duboko ojađeni.
Ljubav ću razbuktati  nek plamti.



BIT ĆU TVOJ                            2016.god

Kad posrćeš i kad padaš,
pod teretom tvojih muka
bit ću prema tebi
ispružena ruka.

Kad ustaješ i kada se nadaš
i treba ti dodir i treba ti, ruka.

Bit ću osmjeh,
kad iz oka suza krene
utjeha u tjeskobi,
sve  dok patnja tvoju dušu drobi.

Utočište u jecaju,
u samoći
dok skrivena mucaš
shrvana od boli pucaš.

Kad si u beznađu i očaju,
a ne želiš da svi znaju.
Krik u šapat kad pretvaraš
bistrinom pogleda maglu stvaraš.

Bit ću svjetlo ti u mraku
čistoća u zraku.
Istina u laži
melem što bol tvoju blaži.

Zauvjek bit ću tvoj
kroz misli ići ćemo skupa
bit ću prema tebi
ispružena ruka.

U miru tišine bit ću tvoj
samo se ne boj, samo se ne boj.



ŽENO  U ZVIJEZDE KOVANA
PONEKAD SI UPLAKANA, SAMA                        2015.god

Blatnjav sokak, vani mrak
kišne kapi prazne oblak,
jecaj, uzdah, tišinu para
ko munja, kad nebo razara.

Žena ko biser blista
u svakoj niti ljepota utkana,
mudrošću iskovana a uplakana.
Kapljice suza kvase joj lice
teret života ju pritišće, ljepotu briše.

Osjećam, upregnim misli
hitajući sokakom njejnim
do kuće njenje, zastajkujući
jecaje osluškujući,
bol u duši osjećajući.

Kroz prozor provirujem
željan da ju pomilujem.
suzu svaku da popijem
Usnama ju oplahujem.

Krila sam željan njenog
i osmjeha čarobnog.

I dok suza kvasi njen dlan,
dok joj nabrekle oči, ne žele san.
Šuljam se sokakom
ko mjesec tmurnim oblakom,
tražeći zvijezdu
da svije se u njenom gnijezdu.

Volim ju srcem, čuvam ju dušom
mislima ju milujući, kroz prozor njen,
gledajući je u jecaju, uplakanu i samu.
Mislima ispijajam  svaku suzu joj s lica,
jer  žena je moja miljenica

Ženo! Ti si biser u kapljici suze
Nedam plaču da ti osmjeh uzme.



ŽENA MAJKA                          2015.god

Odmaklo jutro, osvanuo sunčan dan, sjedam u udobnu stolicu na jednoj terasi Brodskoga korza, uobičajeno naručujem jutarnju kavu, oko mene dobra posjećenost kao da nas je sve izmamila toplina jutarnjih zraka dugo željnog sunca. Otvaram vrećicu s šećerom želeći malo zasladiti gorak okus kave i tako mješajući kavu podignem glavu, uspravim pogled razgledam turobna lica, tek pokoji smješak i pozdrav poznanika, odzdravljam i razmišljam...o sudbinama naših ljudi ponovno stardalim u nadolazećim poplavama o njihovim suzama i svim nedaćama koje su ih ponovo zadesile,  o novim školskim knjigama roditeljskim brigama, o zagubljenim ljubavima propitkujući samoga sebe o Bože što je to sa ljudima..Laganim , stidljivim korakom sa djetetom u naručju, raščupane kose tužnog i plačljivog lica prilazi mi žena, majka, pružajući mi ruku tiho prošapće: „ Gospodine možete mi kako pomoći nema što dati djetetu jesti,  ja mogu gladovati ali djete to ne razumije...“..zadubim se sumnjičavo u prizor pred sobom dok me ona molećivo gledala, šutnja je bila vječnost sve dok se nije okrenula i zakoračila dalje.Rekoh joj.. „ Stanite..“, tražeći po džepovima sitniš, izvadih nešto novca i pružih joj..Gledajući je kako odlazi, dijete u naručju nosi, tužno pretužno majka životu prkosi, žena , majka spašava sreću djeteta nejaka, suze zaiskriše usne se pitaše :
„Kolika je ljubav žene, majke..kolika je tuga, kolika je muka, koliko je žena neshvaćena ? Život ju mrvi a ona rađa u krvi  nove ljude, žene NESHVAĆENE. Dokle ?



KAD POMISLIM                              2014. god

Kad pomislim da te nemam,
ne bih bilo uspomena,
ne bih bilo tajnih želja,
i u srcu tvom veselja
Ti bi bila samo žena,
u vrtlogu neshvaćena,
zbog ljubavi koja pati.
Tko bi mog'o to da shvati ?
Kad pomislim da te nemam
Ti bi bila samo žena
koja ovim svijetom luta,
kojoj fali čvrsta ruka.
Da te stisne nježno
i još voli neizbježno.
S'tobom, da u korak ide
ljudi, da te sretnu vide.
Da te nikad
ne ostavljam samu,
kako noću tako danju.
Kad pomislim da te nemam,
u sjećanje da te spremam.
Čujem  jecaj hrabre žene
koja tajno voli mene,
ne dozvoli, da postanem
dio uspomene njene,
brižne žene koja treba mene.
U vrtlogu , kojeg život vrti,
nemilice vrti sve do smrti.
Ni pomislit neću da te nemam.
Ženo, ja i tebe trebam,
neka život svoje vrti
ti ne jecaj,
voljet ću te, sve do smrti.

Nema komentara: