Translate

četvrtak, 13. studenoga 2014.

Lidija Štampar

 SUNCOKRET U MRAKU

Za njom se zatvoriše škripava zatvorska vrata
i zubati ključ podmuklo zareža u bravi.
Pretučena, prezrena, išutirana u bremeniti stomak
drhtala je, krvarila, disala ,duboko se znojila
i molila Majci Mariji i svim svetima.
Okolo nje netopiri, pacovi,
debeli crvi sjenčili su hladnoću koja grize dušu i kosti .
Prazne su oči zurile u tamu.
Niko je više neće vidjeti.
I kako će njeno dijete crtati majčino lice?
Crtaće, bojiti ali neće pogoditi crte
mijenjat će boje i platna uglove i svijetlo
ali original lica nikada nacrtati neće.
Ima li pravde majku mu jebem!
Okretala se uvijek za suncem jer ona je suncokret
laka i lepršava kao pahuljica ,ali  u srcu je lavica.
Stiskala je zube ,nijednom zaplakala
u potpunoj tami vidjela je sunce, cvijeće na polju
a tijelo je gorjelo od vrućine .
Umirući u bolu ni za sekundu nije požalila
nije uspio da je nagovori da ga se riješi, da ga ubije.
Mržnjom ga je gurnula u zaborav
izbrisala iz sjećanja njegovo zvjersko lice.
U njenim mislima bio je sjenka sjenke.
Porodila se, sa sebe je strgla krvavu haljinu
u krvave prnje umotala je dijete
i zadovoljno ga stiskajući na gradima
zaspala gola u krvi.
Rodio se novi život uprkos svemu
ali je ona utihnula, anđelima na ruke pala.
Dala je svoj život djevojčici djetetu suncokretu
koje neće imati ni oca ni majku.
Nazvala je Živa!

SMIJALA SAM SE NA TVOJOJ SAHRANI

Zahvaljujem ti na tvojoj tišini
Mir,mir od boga
Tišina
Blagoslovljena sam
Volim tvoju tišinu
Muzika
Oh
Muzika
Mrzim te
Ubila bi te
Nema te meni tako drage zabave
To su već drugi učinili prije mene
Sada si neću moći prljati ruke
Kakva šteta
Pribila bi te na križ
Živog bih te zakopala
A ipak ću ti oprostiti
Nemoj misliti
Da ću ti oprostiti zbog tebe
Ili zbog poštovanja  mrtvih duša
Mrzim te više
Nego ikada
I opraštam ti
Ne zbog tebe
Nikada
Ja sam u igri
Ja sam glavna
Ja sam glumac
Ti si publika
Oh konačno
Kako dobro se osjećam
U tvojoj tišini
Hvala ti od srca za tišinu
Muzika
Muzika,je svirala u srce me dirala…
Zapjevala sam
Za tebe dragi
Na tvojoj sahrani
Kako si me usrećio
Samo da znaš


Nema komentara: