Translate

srijeda, 5. prosinca 2012.

Marina Mima Andjelković

NASILJE NAD ŽENAMA - STOP!!!

''Samo danas nemoj kad molim...
Pusti da k’o reka tečem sa mirom.
Samo danas ne govori ružno
pahulje prve i suze zbog srca,
nemoj danas, sve mi je tužno.''

Ne udaraj danas gde najviše boli,
bez ruku da dižeš.. kada te molim!
Ne otimaj mi snove više...
U strahu - od tebe i bola,
u vrtlogu sama, ne mogu da dišem.

Nemoj mi za srce - jer nemaš svoje.
U grudi ne diraj - tu, moje su boje.

Ti ništa ne razumeš,
samo ''znaš tvoje'' i slobodno uzmeš.
A šta je tvoje sem života tvoga?
Zato molim te dozvoli,
da imam malo od svoga.

K'o jedinke, svoje - to - samo imamo.
Ne udarajmo bičem čemera il' požude.
Nemoj ni mislima više po mojoj duši!
Ni rukom mi pod grudima - da diraš,
gde čedo jedino, spavaše mi odavno.

A udarce rukom, zaboraviću lakše..
I sve što 'davno me nedužnu snađe.
Sad, samo te molim dušu ne udaraj
i ne potapaj sve - do poslednje lađe.

2 komentara:

Nedeljko Žugić kaže...

LIJEPO JE TO ŠTO SE ŽENA JAVNOO ŠTITE OD NASILJA, ALI NIJE LI VELIKA DISKRIMINACIJA NE ŠTITI ČOVJEKA, DAKLE, I MUŠKARCA. SVE JE TO JEDNOSTRANO. MNOGE ŽENE SU SAME DOPRINIJELE DA IHH MUŠKARCI ZLOSTAVLJAJU, SVOJIM SLOBODNIM VANBRAČNIM I PRIEBRAČNIM AKTIVNOSTZIMA O KOJIMA RADO PRIČAJU SVOJIM MUŠKARCIMA ILI TO POTISNUTO PIŠTI U NJIMA.....JA SAM DA SSVE TE AGENCIJE KOJE BRANE ŽENE PROMIJENE NAZIV I DA BUDU AGENCIJE KOJE BRANE ČOVJEKA - ONO NAJLJUDSKIJE U ŽENI I MUŠKARCU. TO JE BOGUGODNO, N AUČNO I PPRIMJENLJIVO. UPOZNAOO SAM MNOGO ŽENA ''SLOMLJENOG MOZGA'' KOJE IMAJU AGENCIJE ZA ZAŠTITU ŽENA...

Lidija Puđak kaže...

Poštovani Nedeljko blog je pod nazivom Pjesničkom riječju "STOP NASILJU" što znači da nije osnovan samo i jedino u borbi protiv nasilja nad ženama (ali je pokrenut tada ,, par dana prije međunarodnoga obilježavanja istoga)Mnogo je pjesnika na blogu a među njima ima i pjesama koje su posvećene djetetu kao žrtvi i od majke i od oca - Lijep pozdrav !