Translate

utorak, 27. studenoga 2018.

Amina Mujagić


MIILUJ ME

Uzmi me
Uzmi me već jednom
Progutaj me kao što gutaš
Onaj usputni 'ručak' na pauzi
Salij me kao šolju crne kafe
Prije posla na koji kasniš
Kad me već konzumiraš
Bar me uzmi cijelu

Ali ne
Ima nešto u lovu
Ima nešto magično
U vrebanju plijena
Toliko, valjda, zanimljivo
Da ostaješ samo na tome

Intrigantnija sam
Dok mi je samo jedna naramenica otrgnuta
A ne obje
Interesantnija sam
U konotacijama
Najljepša sam
Dok sam samo zamisao

Miluj me po bedru
Samo zbog bedra
Gledaj me u oči
Dok zamišljaš ko-zna-šta
Ogrni me svojom jaknom
Jer to ne znači da ćeš je ponovo skinuti

Pokazuj mi tiho
Da sam ja samo plijen
Tiho da niko ne čuje
Jer onda ti nisi lovac
Već mene hvata paranoja
I kad se konačno predam
Zapravo sam to sama htjela

Nosi te svoje suptilnosti
Kao kravatu oko grla
Dok se ne ugušimo oboje
Pa me veži krvavo crvenom tkaninom
I prospi priču
Da si me pošteno osvojio

Uzmi me
Konačno me uzmi
Kad već ne znaš
Da me odbaciš

Nema komentara: