Translate

subota, 24. studenoga 2018.

Marijana Kunjas


ODLAZIM                      2019.god

Prekrila sam rukama lice i molila ga,
samo nemoj po licu da ljudi ne vide.
U zadnje vrijeme me čudno gledaju
jer sve teže ožiljke šminkom prekrivam.
Nisam plakala, čekala sam da se
zvijer u njemu zasiti pa će zaspati.

Ja nisam spavala, tražila sam granu
s kojom bih se spasila iz ove
mračne jame naše svakodnevice.
Svaki put obećavaš, neću više,
volim te, još ovaj put mi oprosti.
Proklinjao si piće, društvo, ruke
koje će me od sutra samo milovati.

Opraštala sam dok sam mogla,vjerovala.
govorila mu, ne bole me tvoji udarci,
ni suze koje lako obrišem.Bole me ugrušci
krvi na duši i rane koje ne zacjeljuju.
Boli me tvoja bolesna ljubav.

Volim te, ali što ti znaš što je ljubav.
Ne znaš kako se voli i kad si poražen.
Ne traži me, jer nećeš me naći.
Sve sam ti oprostila i odlazim.
Odlazim tamo gdje ću naći spas
i moliti za nas oboje.



TEBI POGANIH RUKU                     2018.god

Ti koji svojom poganom rukom
dodiruješ nježno tijelo žene
krvave tragove ostavljajući,
ne razmišljaš svojim ptičjim mozgom
da je i tebe rodila jedna žena.

Njena si milovanja zaboravio
dok te je majčinskim rukama grlila
i nježnošću ljubila i mazila.

Tebi, kojeg je pamet napustila
pa ne čuješ ni svoju kćerkicu
dok majčine rane glasno oplakuje.
Pitaš li se ikada hoće li i nju
jednom majčina sudbina stići
i hoćeš li i tada likovati nad
muškošću nečijom kukavičkom
dok tijela tvoga meso razdire.

Jednom kad ostaneš sam i nemoćan,
hoćeš li bar tada konačno shvatiti
da snaga muškarca nije u šakama
nego u poštovanju i ljubavi...

Nema komentara: