Translate

petak, 23. studenoga 2018.

Dražen Rubić


OBRADA 2021.god

Pa, čovječe!
Glupi čovječe!!
Što si joj to napravio?
Pogledaj je samo!
Pogledaj!!
Pogledaj je u oči!
Gdje je ona mladost?
Gdje je onaj žar,
Radost, energija, mašta...
Mrtvi su, eto gdje!
I ona je mrtva!!
A živa.
Vene.
Diše i vene.
Vidiš li?
Shvaćaš li?
Ne?
Hm...
Ali svoj ego shvaćaš.
I trku za novcem, isto.
I bolji posao, novi auto i sve... Obnovljenu kuću.
Prazna je, čovječe.
Prazna!
Prazna kuća!
Da - kuća, nije više dom.
Razlika je to, budalo jedna.
Živite u njoj, odnosno životarite.
Puno svega, a prazno.
Kad' si došao njoj u normalno vrijeme?
Ne shvaćaš ti to, ne.
Možda hoćeš jednog dana.
Možda - kažem.
Pitaš, tko sam ja?
Ja sam...
Isto bio takav...
A sada sam
Vjerujem...
Vjeruj mi da vjerujem...
Da sam naučio.



SVINJA                               2019.god

Vikao je da je svinja
Obična, muška sebična svinja
Što je ženiti nije htio
Ni kad joj je napravio dijete
Da je prezelen bio
Za obaveze bračne, svete
Da ponovio to ne bi
Da nije znao kako je dobra
Da učinio sve bi
Da će je voljeti do groba
Vikao je da je svinja

Urlao je da mu je žao
Da mu je prokleto, jebeno žao
Što nije tražio posao
Što je prokleta ljenčina bio
I „stoput“ vani ostao
S ekipom bančio, pio
I to za njezine pare
Što ih je ne jednom ukrao
I da je sad pametniji kad je
Na samo dno žvota pao
Urlao je da mu je žao

Jecao je da je đubre
Pokvareno, smrdljivo, lažljivo đubre
I da mu oprosti njegova sranja
Da ju povrijediti nije htio
Al' zavela ga je ona Tanja
Da se sve to, eto, tako zbilo
Da je učinio sve da se ne sazna
Da je bilo to - što je bilo
I da mu je šutnja njena najgora kazna
Jecao je da je đubre

Ridao je da se promjenio
Da se na pametnije, bolje promjenio
Da će je vikendom izvesti van
Da ide na razgovor za fuš
Da će svaki dan čistiti stan
Obećavao s osmjehom „vidla buš“
I da će se ponositi njime
Da će za režije novce donosit'
Da neće mu više proklinjat' ime
Samo neka mu oprosti
Ridao je da se promjenio

Iz njega je sav smrad i jad lio
Koj' ga je dugo izjedao, pek'o
Ali njenih stvari više nije bilo
Ona je već bila daleko




ŠPIJUNKA                       2018.god

Špijunka
Mokra od mojih suza
Tišina
Kao i uvijek na katu
Ljudskost-
Nema je kad treba puzat'
Nemoć
S poda doseći kvaku

Prizor
Viđen već više puta
Za zatvor
Da je ne'ko prijavio to
Ludost-
O stepenice čelom lupat
Stvarnost-
Odavno postade zlom...

Svjetlo
Automatski se pali i gasi
Njeno
Tijelo s krvavom glavom
Ležećki
Dok odozdol' čuju se glasi
Dečki
S odorom k'o nikad plavom

Galama-
Al' susjeda nema ni jednog
Ni sada
Kad mu s ruku lisice vise
Žena
Što joj treba i ono vrijedno
Sprema
Za odlazak u dane suvisle

Noge
Utrnuše od stolčića malog
Noć je
I napokon priči je kraj

Spokoj
Moji spavaju odavno
Onaj broj-
Okrenuh, u oku mi sjaj

Nema komentara: