Translate

četvrtak, 29. studenoga 2018.

Edita Vlahov

KAD SVE UTIHNE               2021.god

Kad sve utihne 
Glasovi,dodiri i riječi 
Hrapave 
Ishitrene
Grube... 
I te ruke što guraju nas 
U ponore i bezdane strašne 
Odaje bez svjetla 
U kojima dugo vladale su tame. 
Kad sve utihne Jasnije se spozna 
Oćutiš tišine. 
Napojiš sve žeđi 
Na izvoru svojeg bića. 
Riječi nema...straha...tmine. 
I prsnut će ponovo sunce 
U tisuću boja. 
Svaka zraka bit će tvoja. 
Kad sve utihne 
Ljubav čista usnut neće 
Samo svjetlost k nama kreće.


JOŠ JEDNA JE ŽENA                  2019.god

Još jedna je žena
Polomljena,
A njegova lutka ona nije.
Još jedna je žena
Cipelom i kamenom udarana,
A njegova mačka ona nije.
U kućni pritvor
Još jedna je žena
Zatvorena,
A robinja mu nije.
Šutnjom u svom domu
Kažnjavana,
I glađu i zabranama kretanja
Na poslušnost primorana.

Još jedna je žena ...

Je li važno tko je i gdje živi
U selu, na otoku ili gradu
U malom trošnom stanu ili vili?

Kakva su njena jutra?
Ni plava, ni sretna
Ni cvrkutava.
Njena sretna jutra su
U prašnjavim okvirima
I izlizanim pjesmama
Već odavno,
Nepovratno zaglavljena.



PISMO                           2018.god

Znaš li, da nisi takav
Lakše disala bi.
Češće maštala
Vjernije čitala
Bez grča se smijala.

Onoj mojoj flauti,
Znaš, ne bi godinama
Samo prašinu brisala
Da nisi takav,
Ova tuga ne bi
Bila kiša što me
Bez prestanka
Zapljuskuje ...
Kao školjka se
Godinama skrivam.
I kad spavam noću,
Već dugo i dugo
U onim bojama
Divnim ne sanjam.

Znaš, svaka riječ
Ti je sablja
Koplje oštro
I snažno udara.
Sve je tvoja igra
Vrlo jednostavnog imena:
POŠTUJ
SVOJEG
GOSPODARA.

Onaj moj kovčeg
U kutu sobe, pomalo
I on sa mnom stari...
Crvena mu svila
Posivjela čekajući
Tvoja obećanja,
Ona naša sretna
Putovanja...
 Sebe lagati
Od istine se kriti
Dragi, ali čemu?
Polako ali sigurno
Putujemo prema
N i č e m u.

Začaran je krug
U LUDILU 
TVOJIH SLABOSTI.
I moja žudnja za životom
I moje muške bitke
Da slobodu dišem.
Dokotrljam sebi
Pokoje zrnce radosti
U LUDILU
TVOJIH SLABOSTI.

A ja tvrđava sam
Satkana od ljepote
Jednog davnog sna.
A ja košuta sam
U zasjedi tvojoj
Tiha, oprezna
I sjetna.
Polako ti odlazim.
Komadić mi neba treba
Da budem poslije nas
SAMA,
      SVOJA
           I SRETNA.