Translate

četvrtak, 29. studenoga 2018.

Nikoleta Nina Teofilović


TEŠKA RUKA

Gledam u nebo i brojim zvezde…

Nadam se da će proći modrice
nastale ove kasne noći,
ali i one prošle.

Gledam u nebo i brojim zvezde,
ali mojih zvezda više nema, ne sija nijedna.

Sve ih je on ugasio .
Svaku je zvezdu upropastio.
Tugu je on u meni zapalio.

Umesto milovanjem,
Svakim je udarcem moje suze brisao,
Svojim nogama moje telo i dušu gazio.

Šta sam mu to uradila pa me je tako kaznio?

Gledam u nebo i pitam se gde su moji,
pitam se kako je majka što gleda svoju ćerku,
nekada velikog junaka, 
a sada polomljenu i zaboravljenu
kao posle teškog rata…

Gledam u nebo i modrice pokrivam rukama,
trebalo bi mi stotinu ruku da ih pokrijem sve,
one su znakovi moje tuge, moje sramote .

Ehhh, teška je moja muka!

A ljudi je vide i ćute tek tako,
baš ih je briga što jedna muška ruka
ubija bez ikakve sramote ovog andjela bez krila .

Eh, a sećam se kako sam samo vesela bila…

Gledam u nebo i slušam tišinu,
Doskoro je ovde bila buka,
Čuo se vrisak žene…Mene…
Bila me je teška muška ruka.

A ja sam molila da to ne radi,
Rekla da ću promeniti sve,
Ali ruka je bila jače, a reči moje slomljene.

2 komentara:

Unknown kaže...

Ovim putem želim da se zahvalim gospodji djurdji jel mi pomogla da vratim voljenu osobu di sam bijo na dnu ludila dok je nisam naso evo broja nazovi te je žena je spas i moc

Unknown kaže...

Ovim putem želim da se zahvalim gospodji djurdji jel mi pomogla da vratim voljenu osobu di sam bijo na dnu ludila dok je nisam naso evo broja nazovi te je žena je spas i moc