Translate

četvrtak, 8. studenoga 2018.

Slađana Spasić


NEKA LJUBAV POBEDI              2023.god

O ljubavi, božja, sveta,
zašto svoje lice kriješ,
zar ti moja čednost smeta
pa mi obraz suzom miješ.

O ljubavi uzvišena,
nadahnuće dobrih duša,
nasilja nek više nema,
neka razum, srce sluša.

O ljubavi zarobljena,
krila svoja oslobodi
pa nek mržnja, bude pena
a ti svet ka sreći vodi.

Pokaži nam svoju snagu,
zaustavi sva nedela,
zlotvori nek odu vragu,
uzdigni se iz pepela.

Kao feniks da se rodiš,
nek te svi u srca prime,
čovečanstvo ti da vodiš
da se slavi tvoje ime.

Ko u srcu ljubav nema,
čovečansko biće nije,
u duši mu đavo drema
od njega se i zver krije.

Ja pred tobom, klečim sada,
nek nauči ko ne ume,
nek ne umre nikad nada,
nek se ludi urazume.


DOK JA  PLAČEM           2018.god

Dok ja plačem a ti srećan budi,
nek ti osmeh ne silazi s lica,
nek ti ljubav stanuje u grudi,
nek te jutrom budi cvrkut ptica.

Dok ja plačem ne okreći glavu
od života ukradi lepotu,
grli opet smeđu ili plavu
da ti crno ne oboji stotu.

Dok ja plačem ti ponosan budi
na sva mesta čarobna i tajna,
gde si svilom milovao grudi
i grlio ćutanja beskrajna. 

Dok ja plačem, otrov mi ne nudi
od usana što govore laži,
hladan pogled neka te ne čudi,
opravdanja sudbinom ne draži.

Zaustavi na trenutak vreme
da dobacim pogled, do tvog oka
i otključaj zabranjene teme,
nek prepukne srce od tog skoka,
dok ja plačem...

Nema komentara: