Translate

utorak, 13. studenoga 2018.

Ivana Švragulja



Danas je lijepo jutro.                                2023.god
Sunce se igra lišćem i zavjesama.
Svježi zrak miriši na snijeg.
Hodam u najlonkama po kući.
Svježina mi paše.
Ložim vatru u kaminu.
Stavljam vodu za kavu.
Prohladno je.
Ježim se.
Piški mi se.
Cupkam na jednoj nozi uz štednjak.
Znam, ako se odmaknem kava će prekipjeti.
Miris kave je divan.
Mjehur će mi eksplodirati.

-             Koju vražju mater opet hodaš kraj rastvorenih prozora kujo?
-             Voliš da te cijeli svijet vidi?
-             To te pali kujo?

Stavlja mi ruku među noge i čvrsto stišće.
Mjehur popušta.
Slijedi šamar.



Šuti                                        2022.god
Ćuti
Pst!
Dao Bog duranja
Šta bi ti kruha preko pogače?
A zglob me u ramenu boli
I srce me boli

Vide je!
A kuda ćeš ti tako sređena?

Samo sam kosu oprala
I stavila ruž

Da, opet ćeš s onim svojim kujama
Flundrama

Pognula sam glavu
Stavila torbicu na rame
Krenula

Bol u ruci
Bol u ramenu

Pitao sam kuda ćeš ti?
A?
Malo u kurvanje?

Nemoj ljubavi tako
Idem s curama na kavu

Curama od četiri banke
Točno su cure
Ne ideš ti nikud si čula

Trčim
Bježim
Suze
Kiša
Haustor

Hladni kamen mi jede maternicu
Bol trga pluća i srce
Ne vraćam se

Mir
Mir
Mir ću naći u nabujaloj Kupi



NAJDRAŽA                         2019. god

Najdraža je neki dan
Sasvim slučajno 
Popila otrov
Dospio joj je u ruke
Dok je pila kavu
Koja se pretvorila u nektar
Nektar sa zlatnim listićima 
I dijamantnom prašinom
Prštala je u nosnice
Poticala širenje prsa
I ruku
I ruku
I ruku
Široko do neba
Ispreplela je Najdraža 
Prste s korijenjem
I zvijezdama 
Crnim i svijetlim 
Grubim i mekanim
Najdraža je neki dan
Sasvim slučajno 
Popila otrov
Uhvatio se čvorova misli
I pažljivo ih rasplitao
Na dlanu
- Neće trebati popravak
Samo ispravljanje 
Lagana korekcija
Reče
Treba te riješiti slabosti 
Razmrsiti čvorove

Najdraža je neki dan 
Popila otrov 

Sasvim slučajno



KARMINE ZA GLADNE                2018.god

Poslužio si me pred njih
Trgali su mi prvo uši
Pa prste oglobali
Mast s podtrbušine se cijedila
Niz neobrijane brade
Prijeteći napadom žučnog kamenca
Gledao si i smješkao se
Gostite se!
Gostite!
Nadolijevao si čaše gemištom i rakijom
Krijepite se!
Nasolio si me dobro
Godinama suza u mraku
Žedni su
Glasni su
Slatko si posisao leđnu moždinu ostalu na stolu
Pocrckao zapelu tetivu iz trulih zuba
I rekao
Da je manje masna bila bi bolja

Nema komentara: