Translate

subota, 17. studenoga 2018.

Ana Đurić Miladinović


ŽIVOT NIJE BAJKA

Tamo gde spavaju propušteni snovi,
u razrušenoj kući
koja se nekada zvala  "Dom" živim ja.
U polju maslačka, belih rada
između poja slavuja sakrila sam
mesec da me podseti na sjaj.
Kad' zakapa stvarnost i udari
u portu kamenom odjekne bol,
u hramu  koji je bio moj dom.
Stavim crveni karmin, parfem,
obučena u svilu da proslavim kraj.
Kad' me udari da odjekne jače i krv zaledi.
Kad' me pomeri iz težita srce
obavije k’o krv iz vena
oštrim  očnjacima život me pije,
pa se strahom obavijem.
Život bajka nije.
Ni san ni uzaludne ljubavi
iza najlepših stihova koje krijem.
Iz noćne tmine majčin glas odzvoni,
 arijom umilnom poruku šalje.
Sve padove i stradanja pod jastuk stavi ,
obuci hrabrost, suze zaustavi.
Bori se, nasmej jer moraš dalje.

Nema komentara: