Translate

petak, 9. studenoga 2018.

Bernarda Kermend

Sve sam
.i
.anđeo
.i
.svetica
.i vrag
.i
.kuja koja svija praskozorja svoja,
.pod bjelinom dana.
.Imam razum vještice,
.bacam čini
.u oči, gladnim vukovima.

Sve sam,
.ljubavnica,
.koja se sretno uzima,
.i
.daje ništa, na svojim putevima samoće.
Rađala sam
.Onu
.u kojoj sniva, duša,
.duše moje,
Onog
.što čovjekom posta,
.srca dijeljenog
.s mojim u vječnost.

Sve sam
.i
.krinka laži,
.gdje istina stidljivo se skriva.
Ljepota u ogledalu,
.ružnog lica,
.tijelo starice,
.zavodnica trika,
.i
.zmija sa sto lica.
Šapućem
.nježno
.u dolinama suza,
.vrištim
.glasno,
.gluhima da bolje čuju.

Sve sam
.hrabrost
.u bitkama,
.kad
.grmi i sijeva,
.oluja vjetrove diže,
.svjetionik
.za izgubljene,
.na pučini života.
Nježna misao,
.srećica majušna
.labirint
.u tvojim noćima.

Ali
Moćno
.Najmoćnije,
Jedino,
.J e d i n o
.Jedinstveno
.ŽENA


Svim Mojim Gracijama     

Nema komentara: