Translate

ponedjeljak, 5. studenoga 2018.

Vera Antolić


ROĐENJEM IZAŠAO IZ SRCA                 2018.god

očajno me udaraš po razumu
udaraš me po tuzi u mnoštvu sadašnjosti
udaraš  u moj glas
tvoji  vrtlozi  nemira  udaraju iz tvoje opsjednutosti
udaraš u moje puteve  bježeći od sebe strmoglavo
udaraš me u grudi gdje najviše sam žena
rođenjem...si izašao iz srca
mene očajno udaraš po razumu
udaraš po mojoj tuzi
po rebru od kojeg  sam načinjena ženom...
nemaš sebe u tebi
nasukan u trudnim mislima...
sve prosipaš  ulovljen u mrežu
bez vjere satkanu
udarcima udarce dijeliš
dok  brišeš moje postojanje  u moja djela udaraš
ostatke svojih grijeha najbližima dijeliš
očajno me udaraš po razumu kršeći  svrhovitost zajedništva
udaraš u povezanost ljudskoga
udaraš me očajno po razumu...

Nema komentara: