Translate

četvrtak, 8. studenoga 2018.

Aleksandar Marković



MOJA RADOST TE TREBA...        2018.god

KADA bi imao snagu
nestajanja,
a da dišem
u Tvojim pogledima,
mogao bih i slijep
do sreće dopuzati...
MOJA RADOST Te TREBA
prije no što nebo
pobjegne mi iz oka
No...ako i ne dođeš,
čekat ću
s one strane crnila
gdje nema
zvijezda i pokreta,
GDJE VJEČNOST JE
KAMENA...
Možda navratim, kad
PLAČ TI SE RASPJEVA,
kad vjetrovi raznesu
datum mog trajanja,
- KAD...ZASPE NOĆ
U MOJIM OČIMA.....



ZAŠTO LJUBAV PLAČE...

NE POSTOJI loš izbor
ni kriva osoba
Ja sam ono,
što sam morao biti
u vremenu koje je
drugačije
od svih drugih vremena,
vremenu čudnom
- kao živi cvijet
bez korijena ...
Trudim se
ne voljeti Te tako,
kao da mi fališ
Suze će i tako doći same,
bez zvuka i misli,
a ja ću biti sretan
što je tako,
ako budem znao -
ZAŠTO LJUBAV PLAČE
a znat ću, jer
sve će ostati u meni
NA POSLJEDNJEM TRAGU
Tebe.., U SEBI ................

1 komentar:

Unknown kaže...

Prekrasni i osjecajni stihovi.Super pajdo moj ,da te nema trebalo bi te izmisliti.