Translate

nedjelja, 22. studenoga 2015.

Adela Pavlica

SUSRET

Po lepoti lutale su besvesne sene ,
u morima su ptice davile nicije boje .
Prevrce se ovo cvece i da umre nece !
Svet okrenuo lubanju u suncokretovu sanju ,
i tako se noci zanos cesto otkriva tek danju !

U jutru u jarku jos toplo al’ mrtvo telo ,
oci otvorene bleje i ukoceno tame zdrelo .
Laje neko ruzno pseto na nistavilo oteto !
To sto ovde lezi to je bilo zivo rastegano od strasti .
I zbog divljih zvezda moralo je pasti ....... !

Nitko ne zna nit’ ga briga te nakupine ime ,
niti im je do vrline nit’ do osecanja jednog lesa .
Gomili je stalo uvek samo do osude i do besa !
Daj pojila tastini , daj napoja tupoj svetini !
Ne zna ona nista o tami gde bestelesni smo i sami .

Zastali mizernici pa se vecno lazno cude,
ubojicu mrtve kurve vesto kude !
Kad bi oni samo malo znali njega ili mene :
Svu tu ljubav sto na dlanu ljubi izvadene njene zene ,
sa lica im ruznih visio bi mesec umesto  besne pene !

Bar malo iz celjusti im nestalo bi onog besa ,
jer ta su prsa pukla k'o prkosna nebesa !
Recite mi tko je plak’o dok je ova nesrecnica bila ziva ?
Vazno bilo jest samo domoci se njenog tkiva !
Na sat il' dva bila im je jeftina i fina ,
njeno telo i nikad ona i nikad njena sustina !

I vasi ocevi i vasi ljubavnici znaju i vas sin do sina,
koliko je bespomocna i prljava bila za njih ova tek zivina !
I sad , gledate zgrozeni , mrtvo telo u zivom kanalu ,
jednu tanku zenu posrnulu i krhko-palu !
Manite se , sad je kasno , i nema u njoj vise toka ,
ne lazite ionako vidm da nikom ne ide suza iz ledenog oka !

Kad bi samo znali koliko li je srecna bila kad sam ju davio ,
kad sam u nju svetlost boga stavio !
I kad sam u zadnju molekulu njene svesti
suosecanje tkao i bacao ju u narucje onostrane savesti !
Eh, kada bi znali , koliko je ocajnica srecna bila
u najdublju tacku naposletku kad se ostrica noza zarila !

Al' vi , tako mili tako divni , svakodnevni bednici,
svet okrenuo lubanju u suncokretovu sanju !
Tako kruto-slepi, sad za najgoru kaznu meni , mole jadnici !
I tako se noci zanos cesto otkriva tek danju ...
Mole boga da osudi strasno coveka sto u strasti je nocas klao !
Đaba , vas ideal , za to vec odavno je znao,
I bas zato moje ruke meni dao  !

Nema komentara: