Translate

utorak, 17. studenoga 2015.

Enes Kišević

HAVINO PREKLINJANJE

One noći,
kad su me njih šestorica
silovali u logoru,
molila sam Te da iz utrobe moje
ispljuneš sjeme soja pasjeg.


zašto me uslišio nisi, Gospode,
kad ništa Ti skrivila nisam?

Molila sam Te
da me bar na čas lišiš
nadzora mučitelja mojih,
kako bih sama sebi
utrobu noktima iskopala.

Zašto me uslišio nisi Bože moj,
kad ništa Ti skrivila nisam?

Okretala sam glavu od vode,
okretala glavu od kruha
ne bi li se smrt mojim molitvama smilovala, 

ali kako da se smrt smiluje meni
kad sve je u Tvojim rukama, Svemogući.

Molila sam one koji su me silovali,
one koji su mi Majku zaklali,
one koji su mi kuću spalili,
zaklinjala ih imenom Tvojim
da sve ću im oprostiti
ako me ubiju,
ako me na četvero raščereče;

Nisu me poslušali, Gospode,
nego su mi jabuku pružali
danonoćno opipavajući
kako napreduje njihov plod.

Onoga jutra,
kada se prvi put u meni dijete pomaklo,
molila sam Te
da se moj čovjek Alija
s  bojišta ne vrati; 

Nisi me uslišio, Gospode,
nego si učinio
da me sprovedu do bolnice,
četiri da me doktora
za ruke i noge rastežu,
kako butinama ne bih
zadavila ovo dijete
koje sam više od Sunca
željela mrtvo vidjeti,
ili da ono mrtvu
svoju majku ugleda.

Zašto me uslišio nisi
dobri moj Bože,
kad ništa Ti,
kao ni ovo djetešce nedužno,
učinila nisam?

Daj mi snage,
milostivi Bože moj,
podignuti ovo muško dijete,
koje nitko osim Tebe
sačuvao ne bi.

I daj milosti,
djetetu ovom,
s ljudima i s istinom
njihovom živjeti,

Nesretna Te njegova
Majka Hava
preklinje.


Enes Kišević 

1 komentar:

Unknown kaže...
Administrator je uklonio komentar.