Translate

nedjelja, 22. studenoga 2015.

Nikolina Dolfić

FRUSTRACIJE  I

plače mi se,
danas mi se jako, jako plače
i vrišti
stišćem vilicu jer – ja sam muškarac
imam previše posla
da bih si priuštila taj luksuz
(moraš biti jaka, moraš biti jaka, moraš biti jaka!)
glava, mozak, misli, srce – Prozac – ne djeluje!
boli me!
strašno me boli, ljubavi
čitati nepodnošljivu lakoću našeg življenja
večeras kada legnemo u krevet
želim biti žena


FRUSTRACIJE  II

posvađali su se danas
njih četvero
zbog nedostatka zraka
u 25 kvadrata
s pogledom na nedjeljnu kišu;
različiti filmovi projicirani
na plahte,
on je htio biti žena
pa se durio i vikao
ona je htjela biti muškarac
pa je šutjela i nije plakala

posvađali su se danas
njih četvero u meni muškarac, žena,
žena, muškarac u tebi
(nije pao pomirbeni seks)

Nema komentara: