Translate

petak, 13. studenoga 2015.

Ivan Čeperković

OEMOR

Jutro svanulo u mraku
Razrogačeno oko
Upija svjetlo dana
Iz ključanice
Gdje pluta
Dio kuhinjice.

Julija bi čekala
Oemor bi došao
Oslobodio je
I ponovo otišao.

Večer ugasla u strahu
Od ruke što otvara ulazna vrata
Od pogleda što prodire kroz um
I pronalazi metastaze otpora.

Zbog otpora ona će opet
Ujutro škiljiti kroz ključanicu
A on će ponovo nakon posla
Osloboditi svoju ženicu.

Dvanaest godina
Svakoga dana osim nedjelje
Oemor bi oslobađao nju
Potencijalno nevjernu Juliju

I tada bi
Kao slobodna žena
Do večeri mogla ići
Gdje god joj srce poželi
Unutar četiri zida



JAVI SE

Još me voliš
Pusti laži o tome
Da se ne bi vratila
Jer poznajem te, mila.

Voljela si me slijepo
I onda kad bi ubio boga u tebi
Znala si siktati:
„Ubij me! Tako mi i treba!“

Ali ne treba ti više
Ni tebi ni meni
Meni je vino sada
Samo nedjeljom iza ručka.

Dugove sam vratio
Obrijao se i sredio stan
Udomio sam i psa!
Pa sad čekam da se javiš.

Javi se!
Molim te!
Znaš kakav postanem
Kad nešto moram čekati.

Nema komentara: