Translate

srijeda, 18. studenoga 2015.

Jadranka Varga


POSTOJE LJUDI           2023.god

podsjećanje na nešto
ili na neko vrijeme
navuklo je
maglu sjećanja u oči
koje su odlutale
daleko u prošlost

postoje ti neki
ljudi magle
i ljudi sumraka,
oči su im prazne
od punoće
koja se oduzima
sama od sebe

postoje ljudi sumraka
i ljudi magle,
srca su im tvrda
od praznine
koja ih puni
i oduzima im
njih od njih samih

sakriti porezotine
duše i tijela,
u očima
ne osjetiti bljesak,
već samo tamu,
u duši osjetiti
samo neugodnu
neizvjesnost,
strah, užas …
nemoć…
to mi donosi
svaka besana noć

postoje sumrak i magla
i ljudi njihovi
koji se oduzimaju
jedni od drugih,
nikad se ne sretnu,
samo prođu
i … odlaze


PORUKA                          2015.god

Ne, ne diraj tamo
gdje diše Duša,
zaustavi ruku koju dižeš
želeći riješiti svoju slabost.
Znaš, to će se jednom vratiti
i kad-tad ćeš i ti osjetiti
sve ono što si želio meni,
vjeruj, vratit će se sve tebi.
Zato, ne diraj tamo
gdje diše Duša,
neka se i tvoje srce smiri
i moju Dušu malo sluša.
U tom miru shvatit ćeš i ti
da ne smiješ silom
dirnuti drugo ljudsko biće,
već mu prići onako
kako želiš da se i tebi prilazi.

2 komentara:

Shadow kaže...

hvala za objavu ove moje pjesme :)

Anonimno kaže...

hvala za objavu i ove moje pjesme, srdačan pozdrav
Jadranka Varga-Shadow