Translate

ponedjeljak, 2. studenoga 2015.

Nikola Jelovac

I PITAM SE

Zgaženi cvijet ne miriše
samo plače smrvljen
krvavim suzam
nečujan krik se laticama otima 
izgubljena savjest do nesvjesti dovodi
koji je razlog gaženja
Što je? 
Koji najdražu pogodi
Odgovori mi bez udarca.
Upitaj me bez psovki
Koje nisam zažluzila.
Molim te i toliko sam te molila i preklinjala
A molitvom i moljenjem
Sam samo stare rane
posolila
Gnjev budila.
Zašto je bjeg i skrivanje jed i spas?
Zašto se nesmije čuti moj glas?
Sve više posrćem
Od tog darkazma.
Moj život je kataklizma crnilom zalivena
Moj glas je drhtaj straha
Od lomljive sudbine.
Moj bitak je prah izgubljene istine
I pitam se 
dal je to sve?
Da li samo zlo mene zapada
I postoji  tren ljubavi i radosti življenja

Kao sretne žene vrijedne štovanja



OD MILJA DO NASILJA

Kad preliješ čašu
odspavanih želja
stvarnost je u zraku
općeg neveselja
Kad dotakneš ništa
od sveg izabranog
u naramak ničeg
i noću i danju
I nisi mu draga
na licu mu piše
on ne zove vraga
već na njega liči
Tužna priča kreće
i tvoja realnost
dotaknuta ružnim
već toliko puta
Ruža je zemlji
grubo otrgnuta
a mogla je mirisati
veći dio puta
Što se život zove
da nije banula
sasvim čudna zbilja
sestra od nasilja
ispod maske milja.

2 komentara:

Unknown kaže...

Ispod maske bijedni slabić...

Anonimno kaže...

predivno Nikola