Translate

četvrtak, 12. studenoga 2015.

Mirjana Mrkela


IZ DNEVNIKA,   23. 11. 2023.

Basma ne zna što znači riječ zlostavljanje
Basma ima poteškoće u govoru
kao i probleme s kretanjem
Basmi trebaju pelene za odrasle
a njezina majka
malošto može učiniti
dok onaj tko je zlostavlja
ne zna čak ni kako Basma izgleda
drži prst nad tlocrtom njezine zgrade
pa samo što nije grunuo
i tako Basma leži
čekajući silovatelja


LICE IZ CRNE KRONIKE                        2019.god

Ja ne mogu zavesti red u državi
iskreno nikada nisam ni imao tih ambicija
niti me boli briga što se događa u susjedovom dvorištu
ali u mome životu reda mora biti
babe lažljivci ljigavci licemjeri
moraju znati gdje im je mjesto
i neka mi se sada toliko ne smješkaju
osobito ne majke pune savjeta o uvećanju kapitala
očevi opterećeni strahom za čistoću obiteljskog obraza
recite pizde
meni u facu recite da nisam u pravu
pa s kim to molim vas kurve trebaju biti ravnopravne
i jesam li ikome ikome
lomio kosti

bez ikakva razloga.


GOSPOĐA Ž. NJ. SE STIDI              2018.god

Gospođa Ž. Nj. nikog ne gleda u oči
glas joj podrhtava od poniznosti
sinoć je kod njih bilo bučno
ma što bučno
bilo je sranje
plač lupa vriska
i jedan glas hladan kao oružje
bum i bum dvojih policijskih vrata
gospođa se danas stidi
a i njeni susjedi također.



STANOVNIKE MIRNE ULICE NOĆAS JE PROBUDIO POŽAR       2015.god

Moga muža ponekad obuzima
kakofona aritmija
tako on to naziva
ja nisam studirala

ne sklapam učene fasade
moje obrambene kule
izgrađene su
od lanaca tišine

moj muž je upravljač cipelama
tako ja to doživljavam
cipele imaju željezne okvire
ili od neke slične materije

medaljoni moje tuge
peku se u pećnici
i zabranjeno je otvarati
tijekom pečenja

moj muž pati od slonovske bolesti
tako se on opravdava
jer ima problema sa surlom
koja mu se ne diže

vrata moje pećnice imaju
dobro podmazanu oprugu
oni medaljoni su gotovi
i naša kuća je u plamenu.

Nema komentara: