Translate

petak, 13. studenoga 2015.

Klaudija Tokić


ŽENA                  2018.god

U stvaranju te Bog
od praha i ljubavi sazda
od rebra nečijeg
da budeš i sjeme i plod
žedna korita da napajaš
neizrecivom ljubavlju
tragove u vremenu da ostavljaš

svevremena postojiš
kao potvrda i znamen
da budeš i sidro i vjetar
čovjeku lutanjima izmorenom
na grudi da mu povijaš glavu
i cjelovom rane liječiš

(ti stvorena si da budeš ljubav)

Izgovori ono o čemu drugi šute
odreci se svih oluja u nabreklim žilama
svih suza i provala neopravdanog bijesa
u struku se ne savijaj
stjerana u prljavi kutak svoje realnosti
prodiši….poteci nezaustavljivo
još u tebi ima snage
da kažeš
-Ja žena sam, stvorena da budem ljubav!


ZOVEM SE EVA         2017.god

Zovem se Eva
sa velikim "E"
pa iako sam stvorena od rebra
moje kosti nisu tvoje
moje meso nije hrana strvinarima

ti nisi vladar moga postojanja
čak ni kada mi
kirurški precizno dušu razdireš
pa je pod krinkom ljubavi
sašivaš tupim iglama

iz nutrine svoje urlike ispuštam
pokušavajući izaći iz ove sebe
da nanovo rođena
kalvariju preživim

i mada je prvo što udahnem bol
svakim novim svitanjem
rekonstruiram osmijeh
hladnokrvno ubijen
tvojim rukama

jer, zovem se Eva
sa velikim "E"



TIHA PATNJA                     2015.god

pričala  je o dolini suza
o zemlji koja je drhtala
i jaukala danonoćno
pod težinom njegovih koraka

pričala je o hladnoći doma
i nemoći koja bi bolno jauknula
svaki put kad bi se začula
škripa ulaznih vrata

ledenog  zvuka njegova glasa
obojanog gorčinom
i bezumnih opravdanja
što su trgala njeno tijelo
tisuću puta jače od udaraca

ali nikada nije zaplakala
samo bi rukama obujmila koljena
lagano se njišući naprijed-natrag
uz trzaj svaki put prisutan
na zvuk svoga uzdaha

dom im je imao zadah
beznađa usporenog vremena
u odajama s izgužvanim plahtama
vezanim modrim sponama stvarnosti

i nikada nije zaplakala
samo je tiho molila
da se ne prelomi od bola
pod teretom novog svitanja

Nema komentara: