Translate

srijeda, 18. studenoga 2015.

Sladja Curic


POGLED IZ SJENE

U božićnom ruhu treperi grad
Kroz vrevu i smijeh noć me nosi
Prve pahulje se tope u kosi

Iz raskoši izroni tamna sjena
Na betonu hladnom promrzla žena
Taknu me ruka ispružena

Iz tame gledaju dva prazna oka
Na licu bol, tuga duboka
Kad se dodirnuše naši pogledi
Radost se u mom oku sledi

Začuh šapat iz srca njena
Bila sam i ja sretna žena
Dok me ne proguta gradska sjena

Težak me korak  povede dalje
Osmijesi i radost svud oko mene
Pahulje u kosi rastopljene

Gradska me vreva kroz noć nosi
A dušu pritiska pogled žene
Iz zaboravljene gradske sjene .



TANKA JE LINIJA IZMEDJU SMRTI I ŽIVOTA
Probudi se
Iz  iluzije
Oslobodi se konfuzije
Izvuci se iz ljušture sto boli i reze
Pitaj se šta je svrha zivota
Gdje je ljubav i dobrota
Znaj tanka je linija izmedju smrti i života

Slušaj otkucaje
Pokidaj obruč sto steže
Šta te drži
Šta te veže
Udahni
Svud oko tebe je ljepota
Tanka je linija izmedju smrti i života

Osjećaš
Vidiš
Sve ti u zvijezdama piše
Ti znaš  bolje
Ti zaslužuješ više
Željeti sve nije grehota
Danas  smo tu ,sutra nas nema više
Jer tanka je linija izmedju smrti i života


Nema komentara: