Translate

četvrtak, 5. studenoga 2015.

Danijela Ražov


EGO                           2018. god

Nikad se nisam mogla
suočiti sa tobom,
moja šutnja
govorila je više
od tisuću riječi,
tvoje nezaustavljive
bujice riječi
na jedno uho bi ušle
na drugo izašle
ne ostavljajući nikakav trag
sem tugu
što za mene nikad
nisi pronašao lijepu riječ
ili bar izmislio.

Utonuh u prazninu
Ispraznih riječi,
ne očekujem kajanje
nit sažalni pogled
jer odavno sam navikla da ljubav
tu ne stanuje,
već ego veći

od svemira.



OGLEDALCE                               2017.god

Spuštene su zavjese
naših života
zadnji čin ove predstave
donio je krah
moje duše
epilog već poznat...

Skrivena iza zastora
gledam u ogledalu
lice upalo i oči raskolačene
nekad lijepe
sad sjena njihova.

Ruke su moje
zgrčene od boli
skrivam dušu
da i nju ne osakatiš
kao tijelo
koje nisi volio i
zato ga kažnjavao
svim čega si se sjetio
iz objesti i čiste zlobe.

Ti....kojeg voljeh tako nevino
kome na put prosuh
samo nježne latice
očekujući bar nježnu riječ
pogled ljubavi i zagrljaj.

Čovječe bez duše
lomio si me
i slomio
ravnodušan na moje jauke,
ali znaj da
doći će dan
kad ti ćeš pasti
moleći za milost !


SAMO MASKA                          2015.god

Noćas ću ti doći
kao boginja u noći,
tvojoj mašti melem za oči,
a nećeš znati, da to je
samo maska.

Prosut ću najnježnije
poljupce po tebi,
a nećeš znati da to je
samo maska.

Dat ću ti tijelo za kojim žudiš
smatraš ga svojim,
a ne zaš da si u zabludi
jerto je samo maska.

Kako da volim kad duša mi jeca,
kad u tamisuze teku,
kako reći ti
da to nisam Ja, već maska
koju si napravio od mene !?

U tim noćima bez sna
samo srce zna
zašto moja duša jeca.

Nema komentara: