Translate

četvrtak, 19. studenoga 2015.

Duško Korać

PONEŠTO  O  NJOJ

O čemu da ti pišem?
O njoj, ako smem?
O njoj ću ti pričati
a ti beleške hvataj.
Došla je u moj san
procvali narcis lepote,
od tad me svaki dan mije
puteve moje sije,
od tad su latice njene
moj štit
U osvit me ogrne
u noćima me greje,
ume tugu da prevrne
njeno srce kuca za mene.
Da ti pravo kažem,
a da se to čuje,
sreća je u tajni
o kojoj se ne priča.
Ali dovde te mogu pustiti
da naslutiš ponesto o njoj
ona je život moj
Odavde nastavljaš sam.
da ne bih ti vreme krao
toliko mogu ti reći
o njoj...
A sve sam ti već rekao.
Ako je sretneš pozdravi
ti joj prijatelj budi,
Njen osmeh odmah te ozdravi.
nikad ne začudi.
Možda si je već sreo
imao sreću da je znaš
da to je savršenstvo
žena.
Radosti puna baš.
Ali moraš paziti
i bol ona nosi
ako si prijatelj svom srcu
onoj kojoj treba, pomozi.
Čuvaj je od tuge.
Ne diraj nežni cvet.
Da li si čuo kako je srećna
kad joj otopiš led.
Poslušaj šta ti govorim
Nađi i ti svoj cvet
za svakog jedan je procvao
stani u pravi red.
A druge cvetove poštuj
priroda ih je stvorila
samo raznim bojama obojila.

Nema komentara: