Translate

ponedjeljak, 16. studenoga 2015.

Mirjana Majić


DJEVOJČICA SUZNIH OČIJU                     2022.god


Prolazim kroz dvorište osnovne škole , zove me djevojčica suznih očiju : teto dođite , pomognite mi da odem kući! Dan je. Čega se boji ovo dijete . Približila sam joj se A ona plačući govori: Pomognite mi ! Pitam: što se događa, jeli te boli nešto? Malo dalje stoji grupa djece. Progovara djevojčica suznih očiju oni mi čupaju kosu , trgaju mi odjeću, guraju me. Zašto? Pitala sam je. Zato što ja nemam onako lijepu odjeću i obuću kako oni, nemam puno toga što imaju oni. Jer oni imaju bogate roditelje, ja ne. Moji roditelji jedva uspijevaju sastaviti kraj s krajem. Bože, zamislila sam se! Zar je moguće da su djeca tako zločesta? Zar je moguće, da i djeca nad djecom vrše mobing , nasilje? Pošla sam s njom dopratila sam je do kuće. Sutra dan sam se sakrila iza drveta u isto vrijeme. I uistinu, opkolila su je djeca rugala su joj se, čupali joj kosu, trgali odjeću… Prišla sam im i onako iz sveg glasa vikala sam da je puste. Pustili su je. Pa se pitam: gdje su ona stara vremena kad smo mi davno nosili radnu odjeću, kute i bili smo svi jednaki.                                                                                                                       



PRODAO JE SVOJU KĆER                                   2021.god

Prodao je svoju malodobnu kćer da bi sebe i ostalu obitelj prehranio. A zašto si ih stvarao ? Prodao je i rekao: pazi je! A što si mislio? Da taj koji je kupio čuvat će je kao ukras u kući. Pedofil je dobro pogledao i u glavi mu se vrtjele misli kako će imati curicu koja je nevina, koja još ni prvu mjesečnicu nije dobila. A ona nije ni slutila što je čeka. Plakala za roditeljima, za braću i sestrama. On pedofil, došavši kući naredio joj je da se okupa. Svlači se kao od majke rođena da probam ono što sam platio. Počeo je svoju bolesnu igru iživljavao se nad njom…silovao je. I tako svaki dan po tko zna koliko puta a bio je stariji od njenog oca. Na njoj su bili duševni i fizički ožiljci koji nikad neće zacijeliti. A manje su boljeli oni fizički duševna je bol bila neizdrživa. Molila ga je da je pusti, pokušala je se ubiti…nije uspjela. Rekao joj je: a što si mislila , da sam te kupio da mi budeš kćer ili kućna pomoćnica. I tako dan za danom dok nije uvenula. Onda je kupio drugu mlađu jer se nje zasitio a nju je ponudio prijateljima da probaju „još uvijek mlado meso“ kako im je rekao i sve to za novac. Proklela je roditelje i sebe i dan kada se rodila. Pedofil je zaradio više nego je nju platio. Ona je ostala psihički bolesna osoba. Žalim je. Žalim svu djecu koju roditelji prodaju. I zato iz sveg glasa vičem: „STOP NASILJU NAD ŽENAMA“


DRAGOJ PRIJATELJICI                            2018.god

Veliku si ljubav imala.
Da imala.
Pretvorila se u košmar.
gledala sam te
kako patiš.
Šminkom si skrivala
tragove svoje patnje.
bar jednom tjedno
pokazivao je
svoje stvarno JA.
Volila si ga.
Trpila si svoju bol,
skrivala je.
bilo te je sram priznati
da te zlostavlja.
Sve više i više
svoje frustacije,
svoju psihičku bolest
pokazivao tebi.
Pokazivao?
Bolje reći primjenjivao.
prošlo je tako
par godina.
Odjednom čujem,
kako te je pretukao,
da si u bolnicu završila.
da li ga i danas voliš
prijateljice draga?



GDJE JE LJUBAV                    2015.gos

Sjedim u svom toplom domu.
Odjednom čujem krik,
plač.
Čujem žestoku svađu.
Sa balkona gledam
par u žustroj raspravi.
Mladi ljudi.
Šteta.
Gdje je tu ljubav?
Lete udarci kao na ringu.
Jadna žena!
Zašto trpi sve ovo?
Dan je,
a nitko joj ne prilazi
da je zaštiti,
da je otrgne od nasilnika.
Govorim mu s balkona,
vičem:
što radiš čovječe?
A on i dalje udara li udara.

Nema komentara: