Translate

ponedjeljak, 16. studenoga 2015.

Mario Padellini

JA SAM GA RASTAVIO I SPREMIO

Ja sam ga rastavio i spremio
(stavio u razne djelove moga stana)
Na skrivena mjesta
Da ga ne vide gosti
I ne nađu njihova djeca

Moj prijatelj koji se razumije
Kaže da je to neka čudna serija
Pravljena na brzinu za pilote
Pred sam kraj onoga rata
I da zato nema fine dorade

Ostati će zauvijek tajna
Odakle je ovamo dospio
Možda su ga nekoliko puta
Preprodavala sumnjiva lica
Ili je nekome služio kao trofej
Krasna uspomena iz ratnih dana
Spremljena na sigurno
I za svaki slučaj

Zašto ga čuvam
stvarno ne bi mogao objasniti
Iako se odgovor sam nameće
Ponekad
Kada dođu neki dani
Obuzet teškim mislima
Sjetim se njegovih djelova
(stavljenih u razne djelove moga stana)
I praktične vrijednosti
Koju će imati
Ako  ih nekako uspijem sastaviti
U jednu cjelinu

Zato ga i ne bacam

Nema komentara: